2009年7月28日 星期二

3.0引退嚕......

自從由5証趺到落0証...再由0升返到3証...又趺到落2証...覺得自己係咪要轉DECK呢
有時打得真係好灰...因為冇啦啦由贏變輸...每次ONLINE都係見到個幾套DECK
真係打到悶...真係好唔想去打...原因唔係因為怕輸
自從3.0開始就打光嘉DECK差唔多都打左有3張IC啦...亦由更新IC個時既40%勝率升到最高54%
當中真係比左我好多快樂~係2.0或2.1的時代每逢ONLINE見到其他機鋪既高手
我都會怕輸而讓比M哥或筆記打...到3.0後E個情況已經少左好多
因為自己覺得越害怕既野就應該越要克服佢~_~
所以就算輸都自己打,有時輸左都會同身邊既朋友討論應該點打先好......
不過而家真係好少好少打機~唔知點解
可能開始覺得悶了...而且係上位既世界裡亦只有來來去去的幾套DECK
真係悶到冇人有...可能3.0卡真係好少好少啦
令到可組DECK既卡牌少左...從而主流DECK就只有哪幾套啦
自己張IC亦好少打...就算而家落到機鋪都係睇人打多過自己打
有時反而睇D低品打機仲開心過睇頂上~因為係"品"既世界裡咩DECK都有
雖然都有主流既個幾套DECK但係真係好少~有時睇佢地打真係有好多驚喜
而且自從更新左3.0後已經有好多人都少打或者引退左嚕
雖然都有好多新血加入但係玩既人就買少見少
以前落去機鋪4部3國機都要排隊...而現在就係4部都係吉機/.\
個差別真係好大...唔通3國真係末落?
而我亦決定左引退3.0嚕...因為3國再帶唔到快樂比我
我亦唔想每次入錢打機都撞到個幾張卡組真係好悶
或者將來有3.1既話會打返都唔定又或者唔打~_~
而機鋪我都亦會照落食飯吹都照常~亦會轉玩馬機...原來馬機都好好玩=]
如果有其他人借IC比我玩既我都會打幾鋪既...只限"品"IC=]
我自己機鋪搞既比賽或者店內有時間既我都會玩下同大家開心下=]

沒有留言:

張貼留言